maandag 1 april 2013

Nights in purple satin...

Zoals beloofd, foto's van m'n laatste setje. Het is bedoeld om in te slapen.. of iets dergelijks :p
Ik heb paars satijn gebruikt en schuin van draad geknipt. het kantje had ik al zo'n twee jaar liggen, omdat het niet rekt kon ik het nooit echt gebruiken. De cups zijn gevoerd met padding en er zitten geen beugels in.
Het shortje zat in een middagje in elkaar, het hemdje was dus een drama. Maar dat is in voorgaande posts al genoeg te lezen dus houd ik het hier verder bij.



Zelfs mooie foto's maken lukte niet :p Ik heb m'n best gedaan met photoshop, maar nog komt hij niet tot zijn recht. Truus paste het hemdje niet (ja, mijn paspop heeft een naam :p ) en het prachtige kantje valt heel erg weg tegen de achtergrond:







1 opmerking:

  1. Prachtige set, ik hou ook zo van deze kleurencombi.
    Je maakt hele gave setjes en ik zie dat je het jezelf niet makkelijk maakt.

    BeantwoordenVerwijderen