zondag 24 maart 2013

Nieuwe materialen

Het is even stil geweest in Lotte's lingerie land, maar ik ben weer met hernieuwde moed aan de slag!! 
Bij vorige setje, de paars/zwarte waar ik eerder al een sneak peek van poste, is zoveel misgegaan dat ik het even helemaal zat was. Alles begon te rafelen en hij zat niet mooi en buh... Ik had hem het liefst uit het raam gegooid. Maar hij is nu af, en hij zit goed. en volgens mijn lerares moet ik hem even in de kast laten liggen, want ik heb nu nog helemaal geen zin om hem te dragen (veels te koud ook overigens) en misschien dat ik hem dan nog eens aan trek. Ik zal eens dezer dagen nog even foto's maken.

In de tussentijd heb ik wel een proefmodel BH gemaakt, methode Bella Hendriks. Die verrassend goed zat in 1x!!! Ik ben toch maar bezweken voor een band onder de cups, schijnt dat je daar een beter push-up effect van krijgt.

Momenteel ben ik druk aan het tekenen voor nieuwe ontwerpen, de stortvloed van creativiteit lijkt niet op te houden. Ik heb ideeën voor zo'n 7 nieuwe lingerie setjes, bestaande uit een bh en 3 of 4 slips. En 2 nachtjurkjes.. Zonet een belachelijk grote bestelling gedaan bij Wien2002.at in Oostenrijk. Van de week is mijn bestelling bij Danglez al binnengekomen, en voor de versiersels had ik wat besteld bij Brocante roosjes. Als het goed is, en alle kleuren met elkaar matchen heb ik nu genoeg materiaal voor 5 setjes en de 2 jurkjes. Morgen nog even naar wat stoffenwinkels in Enschede voor kruisjestricot en garen.

Het eerstvolgende project word een Bh-set van bruin kant gecombineerd met turquoise mesh. Ik ben al langere tijd weg van deze combi, het staat zo mooi bij elkaar! Maar het is dus nog wachten op de padding van Wien 2002 voordat ik echt van start kan. Vandaag maar vast met de slips beginnen.

En omdat een text only post ook zo saai is, hier wat foto's van een paar van m'n recente aankopen ^^
  
 
 

En natuurlijk nog een heleboel elastiekjes, bandjes, sluitingen, schuifjes, voering, strikjes, roosjes, beugels, padding.....nog meer kant... :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten